Tisková zpráva

0    Zprávy  redakce
Tisková zpráva
20 Dub
8:20

Podnikáte v oblasti financí, médií, módy, internetu, lifestylu, služeb, nebo možná něčeho zcela odlišného, ale víte, že potřebujete podpořit Vaši společnost, produkty nebo novinku se kterou se chystáte na trh?

Tisková zpráva
Tisková zpráva

Tisková zpráva je základ úspěchu

Pak se vždy vyplatí neponechat nic náhodě a spojit se s odborníky, kteří díky svým bohatým zkušenostem vědí jak na to. Nespoléhejte se sami na sebe, protože jakkoli dobře se vyznáte v tom, v čem podnikáte, propagace a trefná kampaň si žádá také své odborníky.

Jak tedy efektivně dostat právě Váš nápad, nebo zboží na výsluní. Řeklo by se – jednoduše, tiskovou zprávou. Jenže nenechte se zmást, protože jednoduché to může být pro někoho, kdo zná všechna pro a proti spojená s mediálním poradenstvím. Nesmírně důležitý je totiž celý proces, kterým je tisková zpráva zpracována. Od jejího sepsání až po správné načasování jejího vydání.

Tisková zpráva, nebo PR článek

My jsme skuteční profesionálové v oblasti reklamy, public relations, mediálního poradenství, marketingu i tiskových zpráv. Protože působíme nejen v České republice, ale také na Slovensku, máme velmi rozsáhlou síť důležitých kontaktů z mnoha různorodých oblastí. V naší branži nejsme žádnými nováčky. Proto máme také velmi nadstandardní vztahy se zástupci médií a novináři, které i nadále prohlubujeme a rozvíjíme.  A to je základem úspěchu k tomu, abychom pro Vás vydali tiskovou zprávu, která splní svůj účel do posledního puntíku.

Tisková zpráva musí být nejen výstižně zpracována, protože nesmí obsahovat žádnou omáčku navíc, ale především se musí dostat ke správným lidem, aby spatřila světlo světa ve správnou dobu a přečetla si jí správná skupina potencionálních klientů nebo investorů.. To vše i mnohem víc je naše práce, které se věnujeme s chutí a neponecháváme nic náhodě.

Pamatujte, že správně namířená kampaň dokáže bez přehánění skutečné divy.

Press-news.cz

« »